به طبیعی ترین شیوه ویتامین B,E را جذب کنید

به طبیعی ترین شیوه ویتامین B,E را جذب کنید ...

به طبیعی ترین شیوه ویتامین B,E را جذب کنید

فلفل دلمه‌ای بیش از ۹۰ درصد آب دارد و حاوی کالری کمی است. این سبزی حاوی گلوسیدها به خصوص گلوکز و فروکتوز می‌باشد. باید بدانید که پروتئین‌ها و لیپیدهای (چربی) موجود در آن بسیار اندک است و در عوض سرشار از ویتامین C و ویتامین A و پیش سازهای آن می‌باشد. میزان ویتامین A به خصوص در فلفل دلمه‌های کاملا رسیده یعنی قرمز بسیار بیشتر است.
اگر اهل مکمل نیستید و می‌خواهید به طبیعی‌ترین شیوه ویتامین B جذب کنید می‌توانید به فلفل دلمه‌ای اعتماد کنید. به خاطر اینکه منبع فوق‌العاده‌ی ویتامین B6 و B9 و همچنین ویتامین E می‌باشد. در مورد فلفل دلمه‌ای زرد باید بگوییم که تامین کننده‌ی ویتامین B9 بوده و فلفل دلمه‌ای سبز منبع ویتامین K می‌باشد.

ارزش غذایی فلفل دلمه‌ای در هر ۱۰۰ گرم (گزیده‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی)
کالری ۱۸ کیلوکالری
پروتئین ۰٫۸ گرم
لیپید ۰٫۳ گرم
گلوسید ۳٫۹ گرم
فیبر ۱٫۲ گرم
آب ۹۱٫۲۵ گرم
ویتامین ث ۴۶٫۵ میلی‌گرم
ویتامین ب١ ۰٫۰۲۵ میلی‌گرم
ویتامین ب٢ ۰٫۰۳ میلی‌گرم
ویتامین ای ۰٫۷۹ میلی‌گرم
پتاسیم ۱۴۶ میلی‌گرم
فسفر ۲۰ میلی‌گرم
کلسیم ۴۱ میلی‌گرم
منیزیم ۱۱ میلی‌گرم
آهن ۰٫۸ میلی‌گرم
منیزیم ۰٫۱۶ میلی‌ گرم

فلفل دلمه ای روش جذب ویتامین

رحیم داداشپور

به قلم

آقای رحیم داداشپور علاقه زیادی به پرورش پرندگان زینتی و اصلاح نژاد آن ها مخصوصا مرغ عشق دارد. او با اینکه مشغله های زیادی دارد اما برای خود و مشتریانش سالن تکثیر مرغ عشق ایجاد کرده است. تخصص ایشان بیشتر در مورد مرغ عشق های انگلیسی است. پردونه یک دانشنامه است، بنابراین محتوای این نوشته از سوی پردونه تایید یا رد نمی شود.

مشاهده صفحه ایشان



اگر از پردونه راضی بودید، در خبرنامه ی ما ثبت نام کنید تا از سرویس ها و اتفاقات جالب پردونه به سرعت مطلع شوید! ما برای کاربران خود طرح های ویژه ای داریم. پس به جمع ما بپیوندید.



ثابت کنید که ربات نیستید، بعد دکمه ارسال را بزنید...