دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

انواع میوه های مورد علاقه فنچ

سلام دوستان عزیز

 

 بخشی از تغذیه فنچ ها مربوط به میوه هاست. که این میوه ها باید ابدار و شیرین باشند. نمونه هایی از این نوع میوه ها که در اکثر انها مورد پسند است را برای شما در لیست زیر اماده کردم

۱- گلابی: متاسفانه به حدی علاقه فنچ ها به گلابی زیاد است که در باغ های تولد گلابی انواع فنچ ها را به عنوان آفت می دانند و باز هم متاسفانه اقدام به صید و شکار انها می کنند.

 

۲- سیب هم یکی از میوه های مورد پسند فنچ هاست البته نوع های سفت ان برای هر نوع فنچ قابل خوردن نیست مگر انهایی که منقار های قوی تری دارند مثل فنچ پیتر, سر نقره ای, لپ بنفش, مانیکین کوتوله, مانیکین بزرگ, جاوا, هاو, پروت کراس بیل

 

۳- خیار: واقعا جزو محبوب ترین میوه ها برای کلیه فنچ ها مخصوصا زبرا خیار است. مزه خیار را به هیچ چیز ترجیح نمی دهد. به علت کوچکی فنچ ها و مخفی شدن راحت انها در زیر برگهای بوته خیار می توانند به راحتی خیار را بخورند. پرورش دهندگان خیار هم از فنچ ها بسیار ناراحت هستند و معمولا انها را با تور یا تفنگ شکار می کنند.

 

۴- گیلاس: فصل گیلاس و البالو فصل رویایی خانواده فنچ هاست. فنچ ها با ولع خاصی به سراغ درختان این میوه می روند و بسیار از خوردن انها لذت می برند.

 

۵- کدو: انواع کدو مخصوصا کدوی خورشتی برای فنچ ها بسیار جذاب هستند و فنچ ها از سوراخ کردن و دسترسی به گوشت پر اب انها نمی توانند بگذرند.

 



انواع میوه های مورد علاقه فنچ

منبع : pardone.ir/nev

نویسنده : رضا زارع



هشدار !

PARDONE

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز است!

 

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

رضا زارع

یک کلام ، من عاشق مرغ عشق هستم... و امروز به خاطر این علاقه و عشق این جا هستم... به نظر من مرغ عشق خیلی خیلی دوست داشتنی هستش ... و البته بسیار زیبا ... رنگ های به کار رفته در اون و خیلی چیزهای دیگه اون مخصوصا هوش بسیار این پرنده منو شیفته خودش کرده ... خیلی خوبه که پردونه این فرصت رو به امثال من داده تا مرغ عشق رو جهانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --