پرنده مناسب برای کودکان
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

بهترین پرنده ها برای کودکان ، چه پرنده ای برای کودکان مناسب است؟

بهترین پرنده ها برای کودکان

سلام همراهان گرامی پردونه

احتمالا برای شما اتفاق افتاده که فرزندتون ابراز تمایل به داشتن یک پرنده خانگی کرده، اما چه پرنده ای؟

آیا هر پرنده ای برای کودک شما مناسب هست؟

شاید بعضی از پرندگان به فرزند شما آسیب بزنند و یا برعکس فرزند شما به اون ها آسیب بزنه!

در صورتی که دوست دارید اطلاعات مناسبی در مورد اینکه چه پرنده ای برای فرزند من مناسب هست داشته باشید. این مقاله رو از دست ندید.

اگر کودک شما از شما پرنده خانگی درخواست کرده است ، لازم است ابتدا تحقیق خود را انجام دهید. عوامل زیادی قبل از آوردن پرنده به خانه شما باید در نظر گرفته شود ، از جمله نیازهای مراقبت از آن ، نیازهای اجتماعی ، سطح صدا و هزینه آن. اما شاید مهمتر از همه ، انتخاب گونه پرنده ای است که بتواند به خوبی با بچه ها زندگی کند.

فنچ

قناری ها در لیست بهترین پرندگان خانگی برای کودکان قرار دارند زیرا به حداقل تعامل نیاز دارند و مراقبت از آنها آسان است. کودکان کم سن و سال این پرندگان را دوست دارند زیرا تماشای آنها و ارائه “موسیقی” آرامش دهنده با صدای جیرجیرک و پچ پچ هایشان جذاب است.

فنچ ها معمولاً زیاد به تعامل با انسان اهمیت نمی دهند. بنابراین اگر در مورد فنچ تصمیم گرفتید ، دو یا چند مورد برای آنها تهیه کنید. علاوه بر این ، اگرچه برخی از افراد دوست دارند پرنده خودشون رو بیرون قفس بیارند ، اما اکثر این پرندگان نباید از قفس خارج شوند. این بدان معناست که اگر کودک شما هوس پرنده ای می کند که واقعاً می تواند با او تعامل کند ، به جای آن یک جوانه یا کوکاتیل را در نظر بگیرید. فنچ پرندگان بسیار ظریفی هستند که به ملایمت و احتیاط احتیاج دارند.

فنچ ها پرندگان جذابی برای نگهداری در خانه شما هستند. و آنها می توانند یک تجربه سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان فراهم کنند. اگر تصمیم گرفتید که فنچ برای کودک شما مناسب ، میتوانید از فروشگاه های محلی خودتون دیدن کنید و بهترین فنچ را انتخاب کنید.

بهترین پرنده ها برای کودکان

طوطی های پاراکیت

پرنده مناسب برای کودکان

پارکیت ها در رتبه دوم در لیست بهترین پرندگان خانگی برای کودکان قرار دارند. این پرندگان کوچک رنگارنگ، می تواند برای بسیار سرگرم کننده باشد. آنها تحمل دست زدن را به خوبی دارند ، مراقبت از آنها نسبتاً آسان است و می توانند صحبت کنند. آنها شخصیت ملایمی دارند و اغلب کاملاً با صاحبانشان ارتباط برقرار می کنند.

اگر کودک شما پرنده ای می خواهد که واقعاً بهترین دوست او باشد ، یک جوانه انتخاب کنید. جوانه ها بسیار ظریف هستند، پس به کودکان خودتون بیاموزید که چطوری از آنها مراقبت کنند.

آن ها به یک رژیم متعادل از سبزیجات برگ دار ، سبزیجات ، مقداری دانه و یک رژیم غذایی فرموله شده نیاز دارند. رژیم غذایی کاملاً دانه ای برای آنها بسیار ناسالم است. پرنده متوسط ​​ خانگی حدود پنج تا ۱۰ سال زندگی می کند. یک رژیم غذایی سالم نقشی اساسی در طول عمر آن ها دارد.

بهترین پرنده ها برای کودکان

کوکاتیل

کوکاتیل ها بزرگتر از فنچ و جوانه ها هستند ، اما هنوز هم یکی از بهترین پرندگان خانگی برای بچه ها هستند. آنها می توانند یاد بگیرند که حرف بزنند ، سوت بزنند و ترفندهایی بزنند که این باعث لذت کودکان شود. کوکاتیل ها در مورد بچه های بزرگتر که می توانند وقت خود را برای تعامل با آنها اختصاص دهند ، خوب عمل می کنند. آنها از بیرون بودن از قفس لذت می برند و کمی بیشتر از کارهای فنچ یا جوانه به کار نیاز دارند. بنابراین برای بچه هایی که واقعاً تمایل به نگهداری پرندگان و یادگیری درباره آنها دارند ، یک کوکاتیل انتخاب کنید.

برخی از مسئولیت های مراقبت شامل تغذیه با یک رژیم غذایی متعادل هستند.

تأمین آب شیرین روزانه ، تمیز کردن قفس و تعامل با کوکاتیل جزو این مسوولیت ها است. اگرچه ممکن است کودک شما در انجام این کارها بسته به سن خود به نظارت بیشتری نیاز داشته باشد ، اما هنوز هم می تواند چیزهای زیادی را از مراقبت از پرنده ای مانند کوکتل یاد بگیرند.

کوکاتیل های زیادی برای پذیرش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مناسب بودن کوکاتیل برای شما و فرزند خودتون میتونید از انجمن پردونه استفاده کنید.

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه و تونسته باشه نیاز های شما رو برآورده کرده باشه.

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

امید مهرابی

امید مهرابی هستم مدتی هست به تیم پردونه پیوستم سعی میکنم تحقیقات خودم رو با شما به اشتراک بذارم امیدوارم مطالب مفید باشه.
  1. باید اطلاع کامل از نگهداری آنها باشی و کودک شما باید مسئولیت پذیر ومهربان باشه
    چوپ این پرنده ها خیلی ضعیف هستند
    من خودم ۱ کوکاتیل دارم ولی توصیه نمیکنم یک کودک نگهداری کنه
    ولی اگه مهربان و مسئولیت پذیر باشه خوبه براش

  2. بچه ها حداقل باید ۱۱ ،۱۲ سالشون باشه که مراقبت خوبی بکنند

  3. چه معنی میده برای بچه کوچیک که از خودش نمیتونه مراقبت کنه یه پرنده گرفت که احتیاج به مراقبت (روحی – جسمی) داره
    همچین اشتباهی رو هرگز نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --