دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

رفتار شناسی مرغ عشق

رفتار شناسی مرغ عشق

مرغ عشق پرنده ای هوشمند و اجتماعی است و از بازی کردن لذت می برد. مرغ عشق ماده علاقه زیادی به جویدن اجسامی مانند چوب دارد که این تمایل در نرها کمتر است. مرغ عشق علاقه زیادی به همبازی شدن با آدمی دارد و قادر به تقلید محدود صدا و سوت زدن است. مرغ عشق خیلی زود اهلی شده و به خانه خو می‌گیرد. می‌توان به آن یاد داد که روی انگشت بنشیند. حضورسگ و گربه موجب ناراحتی پرنده می‌شود حتی اگر به آن دسترسی نداشته باشند. پرنده جدید را باید به تدریج وارد کرد لذا اگر تصمیم گرفتید تا برای مرغ عشق خود جفت تهیه کنید، بهتر است که پرنده جدید را ابتدا در قفس های مجزا ولی کنار هم نگه دارید تا به هم عادت کنند.

منبع : ویکی پدیا

مرغ عشق|پرورش مرغ عشق| پردونه|فروشگاه اینترنتی مرغ عشق|فروش مرغ عشق

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سامان خدادوست

سامان خدادوست یک شعار دارد: زندگی کن و به طبیعت و حیوانات عشق بورز... من عاشق پت ها مخصوصا پرنده ها هستم. پرنده مورد علاقه من مرغ عشق و بعد ملنگو است. به پرنده های خودتون مهربانی کنید و کاری کنید احساس شادی کنند.
  1. سلام. من یه مرغ عشق دارم ک رفتاراش عجیب.اثلا دوس نداره تو قفسش چیزی باشه ..نه تاب نه اسباب بازی .کلا با همه چی دعوا داره ..قفس خالی باید باشه جز ظرف غذاش هیچی نباشه باشه شب تا خود صب از سقف اویزون میخوابه دقیقا مثل خفاش ..روزا هم این کارو میکنه ولی سرش میچرخونه ..همونجوری اویزون پرهاشو تمیز میکنه .و اینه نزدیک صب میاد میچسبه به بدنه قفس میخوابه.مثل یه ماهی لجن خوار..کلا بی اعصاب .گاهی میاد رو انگشتم میشینه گاهی نه ..میشه بگید دلیلش چیه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --