طول عمر عروس هلندی در خانه و در طبیعت چقدر است؟ + مسن ترین عروس هلندی دنیا
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

عمر عروس هلندی در خانه و در طبیعت چقدر است؟ + مسن ترین عروس هلندی دنیا

عمر عروس هلندی در طبیعت

عمر عروس هلندی در طبیعت وحشی و در مناطق بومی خود طبق تحقیقات انجام شده ۱۰ الی ۱۴ سال می باشد.

عمر عروس هلندی در خانه در شرایط خوب

عمر عروس هلندی در خانه و در کنار انسان در صورت نگهداری خوب و توجه به بهداشت و تغذیه و سلامت عروس هلندی بین ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می کند.

عمر عروس هلندی در خانه در شرایط عالی

عمر عروس هلندی در خانه و کنار انسان در صورت نگهداری بسیار خوب و عالی و معاینه دوره ای آن توسط دامپزشک متخصص پرندگان تا ۲۵ سال نیز عمر می کند.

بیشترین عمر عروس هلندی در خانه

در حال حاضر یک نمونه عروس هلندی گزارش شده است که در خانه زندگی می کند و عمر این عروس هلندی در سن ۳۶ سالگی تایید شده است.

سخن پایانی درباره عمر عروس هلندی

باید تلاش کنید به عروس هلندی خود توجه کنید مخصوصا از نظر غذا و بهداشت و معاینه های دوره ای توسط دامپزشک تا بتوانید حداقل سه دهه عروس هلندی خود را سالم و سرحال کنار خود داشته باشید و از عمر خوبی برخوردار شود. عمر عروس هلندی در خانه و در کنار انسان تا سه برابر عمر عروس هلندی در طبیعت نیز می رسد.

افزایش سلامت و عمر عروس هلندی

اگر عروس هلندی دارید و می خواهید با سلامتی، تندرستی و تغذیه مناسب، عمر طولانی تری داشته باشد، غذای باکیفیت و استاندارد روی طول عمر عروس هلندی شما تاثیر زیادی می گذارد. شما نباید هر غذایی را به عروس هلندی خود بدهید. باید یک برنامه صحیح غذایی برای عروس هلندی خود داشته باشید. این یک واقعیت است که گاهی به راحتی آن را نادیده می گیریم!

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سامان خدادوست

سامان خدادوست یک شعار دارد: زندگی کن و به طبیعت و حیوانات عشق بورز... من عاشق پت ها مخصوصا پرنده ها هستم. پرنده مورد علاقه من مرغ عشق و بعد ملنگو است. به پرنده های خودتون مهربانی کنید و کاری کنید احساس شادی کنند.
  1. عزیزمن از۱۱تاعروس هلندی که داری،اینطورکه خودت گفتی هرکدام مشکلی دارند،حالااینا مشکلاتی اندکه خودت تشخیص دادی،شایدمتخصص بیماری های دیگری هم تشخیص دهد،انوقت پرنده ایکه طبیعتآ۱۵سال عمرداره،شما میخوان ۵۰سال عمرکنه؟

  2. نمصن اینقد مسخره بازی در نیارید نمیخاد اینقد بهش مهر بورزید اینطوری لوس میشه و اگه چندروز پیشش نباشید باتون قهر می‌کنه
    من خودم الان ی عروس دارم ۳ماهه اصلا ب خودم وابسته نکردم چون می‌دونم اینطوری برای خودش خیلی بهتره توصیه من ب شما اینه که هیچوقت عروستونو ب خودتون وابسته نکنید
    و در آخر اینکه اگر میخواهید پرندتون بهتون عادت کنه و وابسته نشه روزی یک الی دوبار تو خونه بزارید آزاد باشه هم بهتون عادت می‌کنه هم ترسش میریزع

  3. سارینا پزشکیان

    سلام من ۱۱ تا عروس هلندی دارم و بی نهایت آن ها را دوست دارم و به آن ها تخمه ، بلال ، زرده ی تخم‌مرغ، برنج بدون روغن یا کم روغن ، گاهی وقت ها پلت به آن ها میدهم ،به آن ها هفت تخمه هم میدهم و به آن ها محبت میکنم.من میخاهم آن ها اگ بشه ۴۰ یا ۵۰ سال عمر کنند اگرم که از ۴۰ تا ۵۰ سال بیشتر تر عمر کنند خیلی خوش حال میشوم حالا من چیکار کنم که این ۱۱ عروس هلندی زیاد عمر کنند . راستی من یک عروس هلندی دارم که می‌تواند روی چوب بیستد ولی پا هایش کج است . یک طوطی دیگر هم هست دم در میارد ولی کوتاه زییف و نازک در می آید و بعضی وقت ها میفتد زمین . دو تا طوطی ی دیگر هم هست که قبلا هم دیگر را می‌زدند ولی الان هم دیگر نمی‌زنند ولی من چه کرمی بزنم که زخم هایشان برود . لطفآ برایم هم تضیه دیهید که چه غذایی به آن ها بدهم و چتوری از آن ها مراقبت کنم که ۴۰ یا ۵۰ سال یا اصلا ۴۰ یا ۵۰ سال بیشتر عمر کنند و چه پماد و ویتامینی در آب یا غذای آن بریزم؟ ممنون.

    • عزیزمن از۱۱تاعروس هلندی که داری،اینطورکه خودت گفتی هرکدام مشکلی دارند،حالااینا مشکلاتی اندکه خودت تشخیص دادی،شایدمتخصص بیماری های دیگری هم تشخیص دهد،انوقت پرنده ایکه طبیعتآ۱۵سال عمرداره،شما میخوان ۵۰سال عمرکنه؟

  4. سلام من سورنا هستم ۸ سالم هست من زیاد از حد عروس هلندی ی خدوم را دوست دارم چکار کنم و چه غذایی بدم که زیاد امر کنه و داد نزنه

    • تخمه چربی زیادی داره و باید کم بهش بدی.
      میتونی از کرم خشک و مخلوط هم برای تغذیه شون استفاده کنی

  5. ایول خداحفظش کنه

  6. سلام من با این که گربه دوست دارم ولی یک عروس هلندی دارم از اون خوب مراقبت میکنم اما ۳۶سال عمر کرده اسم اش هست عروس کوچولو

    • سلام من یک عروس هلندی دارم که خیلی بهش وابسته ام ‌نگران عمرش هستم میشه درباره نگهداری عروستون یه توضیح تغذیه ای بدید

    • خدا حفظش کنه

    • سلام
      میشه عروس رو طوری تربیت کرد که رو لوازم خونه در صورتی که باز گذاشتیمش دستشویی نکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --