دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

آموزش سلام به پرنده ها ، چگونه با گفتن کلمه ای پرنده سلام کند

آموزش سلام به پرنده ها

سلام دوستان عزیزم شاید برای شما جالب باشه که وقتی میگید سلام پرندهتون دستش رو یا چنگال هاش رو مثل انسان بیاره جلو و سلام کنه

اگه دوست دارید این کارو انجام بده با ترفند زیر با من همراه باشید

آموزش پرنده برای سلام و احوال پرسی راهی عالی برای پیوند با پرنده است. علاوه بر این ، داشتن پرنده ای که بتواند حرف بزند سرگرم کننده است! در آموزش این کلمه به پرنده خود تلاش کنید و خودتان ببینید که آموزش پرنده خود چقدر سرگرم کننده است.

برای جلسه آموزش خود آماده شوید

محل آموزش مناسب را انتخاب کنید. مهم است که یک مکان مناسب برای جلسه آموزش خود انتخاب کنید تا از کارهایی که با پرنده خود انجام می دهید ، حداکثر نتیجه را بگیرید. برای آموزش ، به یک اتاق ساکت و دور از قفس پرنده بروید. یک منطقه خنثی. انتخاب مکانی که پرنده کمتر با آن آشنایی داشته باشد باعث همکاری بیشتر وی در حین آموزش خواهد شد.

یک نشیمن برای پرنده خود داشته باشید تا روی آن بنشیند. برای آموزش صحیح این ترفند ، پرنده شما باید مکان مناسبی برای نشستن داشته باشد. در حالت ایده آل ، می تواند جایی برای بازی باشد که پرنده در آنجا راحت باشد.

آموزش سلام به پرنده ها

خوراکی های خوشمزه آماده کنید

یک مشت غذای مورد علاقه پرنده خود را برای پاداش دادن به آن، بخاطر انجام یک کار خوب آماده کنید. سعی کنید مطمئن شوید که هر نوع خوراکی که برای آموزش استفاده می کنید کوچک ، نرم و بسیار خوشمزه است. استفاده از خوراکی های کوچکتر به این معنی است که پرنده شما خیلی زود سیر نمی شود و استفاده از یک غذای نرم (مانند میوه یا سبزیجات) به این معنی است که پرنده می تواند به سرعت آن را مصرف کند و ادامه کار در جلسه آموزش را برای شما آسان کند. .

یادتان باشد تمرین کوتاه و شیرین باشد

 آموزش باید برای پرنده شما یک تجربه سرگرم کننده و مثبت باشد. هرگز نباید احساس خستگی کند! جلسات آموزشی خود را کوتاه و شبیه به بازی نگه دارید تا حیوان خانگی شما علاقه خود را از دست ندهد. همیشه به یاد داشته باشید که جلسات تمرینی خود را با یک نکته مثبت خاتمه دهید. پرنده شما در آینده منتظر آموزش دوباره خواهد بود.

پرنده را تربیت کن!

ابتدا با قرار دادن پرنده روبه روی خود شروع کنید. چند لحظه را با او نوازش کنید و آرام با او صحبت کنید. هنگامی که پرنده شما در فضای آموزش راحت به نظر رسید ، می توانید این فوت و فن را به او آموزش دهید.

آموزش سلام به پرنده ها

سلام

با پرنده خود روبرو شوید و با صدای دلنشین بگویید “سلام”. اگر سعی کنید کلمه را همانطور که در مکالمه عادی می گویید بگویید ، معمولاً بهتر جواب می دهد.

انگشتی را به سمت پرنده خود دراز کنید. اینجاست که دستور سلام به پرنده یادآوری میکند که چه کاری انجام دهد. اگر پرنده شما از قبل روی انگشت شما قدم میگذارد ، انگشت شما را که به سمت او می آید تشخیص می دهد و پایی را بلند می کند تا روی آن قدم بگذارد. وقتی پرنده پای خود را بلند کرد ، اجازه ندهید که روی انگشت شما بالا برود. در عوض ، انگشت را به آرامی دور کنید.

پرنده خود را نوازش کنید اگر پرنده شما پا را در هوا بلند کرده باشد ، در اصل دستور را کامل کرده است. به پرنده یک خوراکی بدهید و او را دوباره نوازش کنید.

تکرار ، تکرار ، تکرار!

مراحل ذکر شده را برای حدود ۱۵ دقیقه یا تا زمانی که علاقه پرنده شما از بین برود تکرار کنید. این جلسه آموزشی شما را به پایان می رساند! اگر به این کار ادامه دهید ، سرانجام پرنده شما هنگامی که از او می خواهید سلام کند ، به طور خودکار پا را بالا می آورد ، در نتیجه یکی از زیبا ترین و راحت ترین ترفندها است که می توانید به پرنده خود یاد دهید. جلسات آموزشی روزانه را ادامه دهید تا اینکه پرنده شما بتواند با گفتن سلام عکس العمل نشان دهد.

بسیاری از پرنده ها یاد می گیرند که چگونه فقط در چند جلسه آموزشی سلام برسانند. بعضی ها کمی بیشتر طول می کشد اگر حیوان خانگی شما این حقه را در اولین تلاش های خود برداشت نکرد ، از او دست نکشید! پرنده ها از هوش بالایی برخوردارند و به موقع به تمرین پاسخ می دهند. به کار خود ادامه دهید و پرنده شما سرانجام با عملکردی فوق العاده به شما پاداش می دهد!

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

امید مهرابی

امید مهرابی هستم مدتی هست به تیم پردونه پیوستم سعی میکنم تحقیقات خودم رو با شما به اشتراک بذارم امیدوارم مطالب مفید باشه.
  1. این ترفند شامل چه پرنده هایی میشه؟
    مرغ عشق چی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --