×
ورود / ثبت نام

 صفحه کاربران

 ارسالی های این کاربر:

شماره: 614028

اتاق تابستانی مرغ عشق

سلام دوستان. بنده در کارگاه یه اتاق خالی دارم که میخوام در اونجا اقدام به نگهداری مرع عشق کنم.در زمستان براشون بخاری گذاشته بودم برای سرما اما در تابستان امکان گذاشتن کولر محیا نیست.شما جه روشی رو میشنهاد میدید که بتونم در اونجا اقدام به نگهداری کنم بدون اینکه تلف بشن پرنده هام در ضمن...

شماره: 914002

ارزن های ایرانی بهتر هست یا ارزن های خارجی

سلام دوستان ارزن های ایرانی بهتر هست یا ارزن های خارجی؟ از کجا میشه بهترین کیفیت رو خریداری کرد؟چون بعضی فروشنده ها ارزن های خارجی یا بی کیفیت رو به عنوان ایرانی گرونتر میفروشن؟مکان های معتبر کجا هست؟میشه از کشاورز خرید کرد؟

شماره: 814055

غذای دوران پرریزی عروس هلندی

سلام دوستان شخصی تعدادی عروس هلندی داره میخواست بدونه که در دوران پرریزی چه غذاهایی رو باید و جه غذاهایی رو نباید به پرنده داد تا این دورا نبهتر و زودتر تموم بشه؟ایا کسل بودن و بیحال بودن در ای دورا ن عادیه؟

شماره: 714032

تحمل گرما و سرما مرغ عشق

سلام دوستان. شخصی در محلی زندگی میکنه که روزها گرم و شب ها سرد میشه.محدوده دمایی که پرنده مرغ عشق میتونه تحمل کنه چقدره در گرما چقدر و در سرما چقدر میتونه تحمل کنه؟

شماره: 413965

اذیت کردن مرغ عشق ها در یک قفس

سلام دوستان. شخصی ۲ جفت مرغ عشق رو در یک قفس بزرگ نگهداری میکنه که هردو جفت هم تخمگذاری کردن و روی تخم ها میخوابن حالا نر جفت اول میره و لونه جفت دوم با ماده درگیر میشه و ماده مدام مجبور میشه از لونه بیاد بیرون و دوباره برگرده.باید چیکار کرد که این مسکل حل بشه؟و برای تخم ها صدمه نرسه؟

شماره: 513954

مولتی ویتامین معتبر پرندگان

سلام دوستان مارک های مناسب که اثر گذار هستن و معتبر هست برای مولتی ویتامین پرندگان رو بگید چیزی که خودتون ازش استفاده کردید و نتیجه گرفتید همراه قیمت

شماره: 712676

مصرف مرغ عشق در روز

سلام دوستان. من دیروز داشتم حساب میکردم مصرف غذای پرنده هام رو تا ببینم پرخوری دارن یا نه مصرف روزانه هر ۱ دونه مرغ عشق چقدره؟ ۱۲ گرم در روز عادیه؟

شماره: 712669

تقویت مرغ عشق ها در زمان استراحت

سلام برای تقویت مرغ عشق ها در زمان استراحت که میخوام برای تخمگذاری امادشون کنیم از چه چیز هایی مناسبه براشون استفاده کنم؟بیشتر منظورم دارو هست

شماره: 812735

تعداد تخم گذاری مرغ عشق و استراحت

سلام دوستان بعد هر سری جوجه دهی باید چه مدت به جفت ها استراحت داد؟من خودم بعد هر بار حدود ۳ ماه استراحت میدم بهشون نظرتون چیه؟

شماره: 313229

نگهداری چند جفتلام دوستان

سلام دوستان. شخصی میخواد چند جفت مرغ عشق در یک قفس بزرگ به ابعاد ۱ متر طول ۱ متر عرض و ۱ متر ارتفاع نگهداری کنه بنظر شما این شخص چند جفت مرغ عشق رو میتونه در این ابعاد نگهداری کنه که مشکل براشون پیش نیاد و به مشکل نخورن؟به چه روشی

شماره: 813246

سرلاک دادن به جوجه

سلام دوستان. شخصی برای اولین بار میخواد اقدام به سرلاک دادن به جوجه مرغ عشق های ۲۰ روزه خودش بکنه بنظر شما چطور میتونه اقدام به این کار بکنه بدون اینکه اتفاقی برای پرنده هاش پیش میاد لوازمش رو داره فقط روش سرلاک دادنش رو بلد نیست و کسی هم نیست که ازش یاد بگیره.

شماره: 313298

قناری جفتگیری و نگهداری

سلام دوستان. ایا نگهداری قناری ها سخت هست؟جفت قناری. شخصب میخواد قناری جفت برای جوجه کشی تهیه کنه ایا راحت هست و توسط شخص معمولی میشه پرنده ها جوجه دهی کنن؟

شماره: 213281

نژاد قناری ها برای خرید

سلام دوستان. شخصی میخواد قناری تهیه کنه میشه انواع نژاد های قناری رو همراه با درجه سختی تکثیرشون نام ببرید تا بهترین خرید رو داشته باشه پاسخ ناظر: یه کتاب در سایت پردونه برای این موضوع هست. تهیه کنید.

شماره: 213279

بالغ شدن فنچ ها در چند ماهگی

سلام دوستان. فنچ ها در چند ماهگی بالغ میشن و اینکه ایا میشه برای مثال ۲۰ تا فنچ رو ریخت داخل یه قفس و انتظار جفت شدن و جوجه دهی داشت ازشون؟

شماره: 613268

زدن عروس هلندی نر توسط ماده

سلام دوستان. شخصی یک جفت عروس هلندی داره که جفتگیری و جوجه دهی مشکلی ندارن منتهی ماده از لحاض بدنی درشت تر از نر هست و این ماده مدام به گردن نر نوک زده و اون رو این سمت و اون سمت میکشه و الان گردن نر بی پر شده باید چیکار کنه این شخص برای رویش مجدد و نزدن نر توسط ماده

شماره: 713255

جفت عروس هلندی و باروری

سلام دوستان. شخصی یک جفت عروس هلندی داره که تازگی خریداری کرده و خداروشکر تخمگذاری کرد اما از ۴ تخم ۲ تاش نطفه دار بود که از اون ۲ تا یکیش دراومد . پرنده نر از لحاض اندام کوچک تر از ماده هست و ماده بهش زورمیگه اما باهم خوبن و جفتگیری مشکلی ندارن.باید شخص چه کنه که نر قدرت بدنی و باروری...

شماره: 613237

خرید مرغ عشق در ابتدا

سلام شخصی میخواد برای اولین بار اقدام به نگهداری پرنده بکنه و اینکه میخواست بدونه بهتره که جفت مولد تهیه کنه یا اینکه پرنده تک بخره و منتظر باشه که خودش ون جفت بخورن و به قولی تجربه کسب کنه؟

شماره: 113215

ریختن پر فنچ

سلام دوستان یه جفت فنچ هست که به تازگی بعد از تخمگذاری پر های دم ماده به طور کل ریخته باید چیکار کنم براش که سریعتر رشد کنه چون خیلی زشت شده.

شماره: 413202

عدم جوجه دهی فنچ

سلام دوستان عزیز. یه جفت فنچ هست که تا به حال حدود ۳ بار تخمگذاری کردن حدود ۵ ماه هست که خریداری کردم.هر سری هم ۴ تخم میزارن.اما از این ۳ بار هیچکدومشون جوجه نشدن بعد گذشت مثلا ۲۰ روز که میخوابن رو تخم ها بعد تخم هارو برمیدارم توش سفیده و نطفه یا جوجه نیست و تشکیل نشده .دلیل چیه؟همه میگن...

شماره: 312684

هم خونگی مرغ عشق

سلام. بنظرتون میشه کنار یک جفت فنچ یک جفت مرغ عشق نگهداری کرد؟چون شنیدم باهم خوبن و فنچ موقع تنهایی میترسه و تخمگذاری نمیکنه؟

شماره: 912699

تشخیص ارزن تازه و کهنه

سلام دوستان من میخوام برای پرنده هام یک کیسه ارزن خرید کنم تا برای چند ماهشون کافی باشه که پرنده هام مدام از تغییر کیفیت ارزن ها اذیت نشن.چجوری موقع خرید میتونم تشخیص بدم ارزن تازه هست یا کهنه؟ قیمت خرید شما در شهرهاتون چقدره؟

شماره: 312709

تلف شدن جوجه مرغ عشق ها

سلام دوستان من چندین جفت مرغ عشق دارن یه مدته حدود ۱۰ جفت و از این ۱۰ جفت ۲ جفتشون جوجه هاشون رو بزرگ نمیکنن یعنی وقتی جوجه هاش در میاد مثال ۴ تا بهشون غذا میده ولی در کنارش دوباره ۵ تا تخم میکنه همزمان هم به جوجه غذا میده و هم تخم!!!جوجه هارو جدا میکنم اون تخم ها کم کم در میاد و دوباره همین روند.......

شماره: 312721

مرغ عشق مشکل دار برای تخمگذاری

سلام دوستان. من یه جفت مرغ عشق عالی دارم که سرحال و شاداب هستن ولی برای تخمگذاری مشکل دارن!من این رو از یکی از اشناها اوردم که نگهداریم از اونجا شروع شد و زیاد شدن پرنده هام. این جفت خونه ی فامیل که بود جوجه های رنگارنگ و سالم میداد وقتی اوردم خونم بار اول ۴ تا جوجه به سلامتی بزرگ کرد...

شماره: 512711

جفت شدن جوجه ها بزرگ شدن

سلام دوستان جفت های بنده هر چند وقت یکبار جوجه میدن و اینکه بنظرم شما جوجه هاشون رو نگهدارم چند ماه بزرگ کنم و بعد با جوجه های جفت دیگم بزارم پیش هم تا جفت بخورن یا بفروشم و بالغ بخرم ؟

شماره: 312601

تخم مرغ عشق و دامپزشک

سلام . من یه جفت مرغ دارم که مولد هست و قبلا جوجه داده. تقریبا ۲ روزی هست که شکم ماده برامده شده و معلومه که تخم داره ولی هنوز تخم نزاشته و زیاد داخل لونه نمیمونه.ولی سرحاله و بیحال و کسل نیست پر جنب و جوشه.سری قبلی هم که میخواست تخم بزاره همین مشکل براش پیش اومد و نتونست تخم بزاره که...

درباره پردونه

پردونه در سال 92 تاسیس شد. هدف پردونه کمک به حیوانات از جمله حیوانات خانگی است. پردونه با ارائه خدمات نوآورانه کمک می‌کند تا حال پت‌ها و سرپرستان آن‌ها خوب باشد و کنار هم خوشحالی کنند. پردونه حامی حال خوب است. حامی کاهش استرس و افسردگی با کمک به حیوانات است. ما معتقدیم که باید خدمات دامپزشکی با کمک فضای دیجیتال توسعه یابد تا هیچ حیوانی در هیچ جای کشور به خاطر دردسترس نبودن دامپزشک تلف نشود.

عکس دسته جمعی حیوانات خانگی مانند سگ و گربه و طوطی و ماهی و همستر