×
ورود / ثبت نام

 صفحه کاربران

 ارسالی های این کاربر:

شماره: 780014

عوض کردن مرغ عشق ماده

سلام مرغ عشق های من 4ماه است که جفتگیری نکردند و این برای من ناراحت کننده است میخواستم بگم که ایرادی نداره مرغ عشق ماده را تعویض کنم؟ نر من مست میشه ولی فقط به هم غذا دهنی میدهند میخواستم بدونم که از کجا باید بفهمم همدیگر را به عنوان دوست پذیرفته اند ؟

شماره: 958988

دو رنگ بودن نوک مرغ عشق ماده

سلام مرغ عشق ماده من بالغ هست و فک میکنم حدود 9روزی هست که از دو طرف دماغش رنگ آبی خیلی خیلی کم رنگ وجود داره میخواستم بدونم دلیلش چیه؟ یک ماهی هم هست که خریدم و هنوز جفت نشدن. ممنون.

شماره: 340695

تشخیص خوب بودن و بالغ بودن مرغ عشق ها

سلام میخواستم بدونم که مرغ عشق های من جفت خوبی هستند یا نه ؟ و آیا بالغ هستند؟

شماره: 838393

از کجا بدانیم که مرغ عشق بالغ است؟

سلام میخواستم بدونم که چه راه هایی وجود داره که بدونم مرغ عشق های من بالغ هستند یا نه ؟

شماره: 135961

مرغ عشق های ساکت نشانه ترس است؟

من دو روز است که یک جفت مرغ عشق گرفتم میخواستم بدونم آیا ساکت بودن آنها و احساس ترس در آنها ،طبیعیه؟ و دلیلی داره که فقط ارزن میخورن ؟ من برای آنها تخم مرغ آب پز گذاشتم آن را نخورد؟

درباره پردونه

پردونه در سال 92 تاسیس شد. هدف پردونه کمک به حیوانات از جمله حیوانات خانگی است. پردونه با ارائه خدمات نوآورانه کمک می‌کند تا حال پت‌ها و سرپرستان آن‌ها خوب باشد و کنار هم خوشحالی کنند. پردونه حامی حال خوب است. حامی کاهش استرس و افسردگی با کمک به حیوانات است. ما معتقدیم که باید خدمات دامپزشکی با کمک فضای دیجیتال توسعه یابد تا هیچ حیوانی در هیچ جای کشور به خاطر دردسترس نبودن دامپزشک تلف نشود.

عکس دسته جمعی حیوانات خانگی مانند سگ و گربه و طوطی و ماهی و همستر