چگونه با گربه پرشین دوست شویم؟
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

چگونه با گربه پرشین دوست شویم؟

اگر به داشتن گربه پرشین فکر می‌کنید یا در حال حاضر یکی از این گربه‌های دوست داشتنی را دارید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که چگونه با گربه پرشین دوست شویم؟ ابتدا شما باید شخصیت گربه پرشین را به خوبی بشناسید تا بتوانید رابطه دوستی خوب و صمیمانه‌ای با او برقرار کنید. پس به طور کل شما با شناخت شخصیت گربه پرشین می‌توانید با او دوست شوید. اما این کافی نیست. در ادامه نکاتی را به شما می‌گوییم که باعث می‌شود به خوبی با گربه پرشین خودتان دوست شوید. این مسئله برای گربه پرشین کلاسیک و فلت تفاوتی ندارد.

شاید مفید باشد: تفاوت گربه پرشین کلاسیک با گربه پرشین فلت

روش شناخت شخصیت گربه پرشین برای دوست شدن با او

گربه‌های پرشین به داشتن خوی آرام و مطیع شناخته می‌شوند. آنها گربه‌هایی بسیار شیرین و دوست داشتنی هستند، اما در محبت کردن کمی تبعیض‌آمیز رفتار می‌کنند و فقط با افراد کمی که به کسانی که اعتماد دارند توجه می‌کنند. از آنجایی که گربه‌های پرشین گربه‌های ساکتی هستند، از محیط‌های آرام لذت می‌برند و به همین دلیل برای خانواده‌های پر سر و صدا توصیه نمی‌شوند؛ اگرچه می‌توانند همراهان خوبی برای افراد مسن یا مجرد باشند.

برای اینکه گربه پرشین را راضی نگه دارید، کمی زمان بازی و وعده‌های غذایی منظمی را برای آن‌ها در نظر بگیرید. آنها دوست دارند روی مبل یا تخت استراحت کنند و در طول روز شما را تماشا کنند.

گربه پرشین از نوع گربه‌های خونگرم است از توجه لذت می‌برد، اما از آن گربه‌هایی نیستند که خواستار توجه مداوم باشند و بدشان نمی‌آید که هر از گاهی تنها بمانند.

چطور با گربه پرشین دوست شویم؟

  • عجله نکنید گربه های پرشین تا افراد جدید را بشناسند نسبت به او بی تفاوت هستند.
  • صبر کنید تا آن ها ابتدا به سرغ شما بیایند.
  • محبت خود را به گربه پرشین تحمیل نکنید چراکه تحت فشار قرار می‌گیرند.
  • برای محبت کردن به گربه روی زمین یا مبل بنشینید.
  • با صداهای بلند و حرکت‌های ناگهانی گربه را نترسانید.
  • آهسته پلک بزنید تا بداند که شما به اندازه کافی به او اعتماد دارید که چشمان خود را در حضور او ببندید. اعتماد داشتن برای یک گربه بسیار مهم است.
  • برنامه زمانی منظمی برای تمیز کردن محل زندگی گربه خود داشته باشید. او از شما به‌خاطر این خدمات قدردانی می‌کند و شما را دوست خواهد داشت!

نشانه‌های دوست شدن گربه پرشین با شما

  • به پشت می‌غلتد.
  • شکم خود را به شما نشان می‌دهد.

هنگامی که گربه شروع به دوستی با شما کرد، ممکن است به پشت بغلتد و شکم خود را به شما نشان دهد. مهم نیست که چقدر وسوسه انگیز باشد، سعی کنید هنگام انجام این کار از لمس شکم خود مقاومت کنید. آنها با نشان دادن شکم خود به شما می‌گویند که آنقدر به شما اعتماد دارند که به آن دست نزنید. در عوض، فقط سر یا چانه آنها را نوازش کنید تا به آنها نشان دهید که از این حرکت قدردانی می‌کنید.

منبع: .cats.org.uk و aspcapetinsurance

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

نازنین گودرزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --