How-do-we-love-guinea-pigs-pardone-ir
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

چگونه با خوکچه هندی دوست شویم؟

اگر به داشتن یک حیوان خانگی فکر کرده اید و می خواهی یک خوکچه هندی داشته باشید توصیه می کنیم قبل از خرید خوکچه هندی از پت شاپ حتما در مورد نحوه نگهداری آن به طور کامل تحقیق کنید. ما در این قسمت از سایت پردونه به این مسئله که چجوری با خوکچه هنی دوست باشیم را توضیح می دهیم.

خوکچه هندی که تازه گرفته اید به راحتی از دست شما فرار می کند اما اگر به آن ها غذا و سبزیجات بدهید کم کم به شما عادت خواهد کرد و اگر کمی صورتر باشید اجازه می دهد که او را بغل کنید.

نحوه دوستی با خوکچه هندی

دقت داشته باشید که کارهای که خوکچه هندی را می ترساند را انجام ندهید. برای مثال خوکچه هندی از حرکات سریع و ناگهانی وحشت دارد و سریع می ترسد پس با صدای نرم و آهنسته در خانه قذم بردارید و در هنگام نزیک شدن به آن ها هیچگاه حرکات سریع نداشته باشید و با ملامت آن ها را بغل کنید و به آن ها غذا بدهید.

موقع بلند کردن آن ها از زمین حتما با دو دست آن ها را بردارید به طوی که کل بدنشان را در دو دست حمایت می کنید. هیچگاه موقع زمین گذاشتن آن ها، روی زمین پرتشان نکنید چرا که سریع آسیب می بینند.

اگر خوکچه هندی را با یک دست بردارید به احتمال زیاد گازتان بگیرد و زیاد تکان بخورند. هر گز به بچه ها اجازه ندهید که خوکچه هندی را به تنهایی بلند کند. چرا که ممکن است تکان بخورد و بچه او را به زمین پرت کند.

اکنون شما راه دوست شدن با خوکچه هندی را یاد گرفتید. اگر دوست دارید که این حیوان بامزه را داشته باشید و با شما دوست باشید به پت شاپ آنلاین ما سری بزنید.

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سیران احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --