خرما برای مرغ مینا
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

خرما برای مرغ مینا

خرما برای مرغ مینا از مواد مغذی بسیار مفیدی است که می توانید توی رژیم غذایی اش قرار بدهید. خرما سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن مرغ مینا می شود.

خرما دارای ویتامین های B6 ,A,K است، این ویتامین ها برای رشد استخوان ها و پرهای مرغ مینا بسیار موثر است. فیبر موجود در خرما باعث سلامت گوارش و روده مرغ مینا می شود. مواد معدنی دیگر خرما برای مرغ مینا شامل آهن، پروتئین، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، مس، منگنز، فسفر است که عملکرد سیستم عمومی بدن مرغ مینا را بهبود می بخشد.

منابع گروه تحقیقات پردونه: petqueries 

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سمیرا عزیزی

سمیرا عاشق طبیعت و حیوانات اگر دست خودش باشه یک باغ وحش برای خودش درست میکنه اما فعلا در حد توانش به نگهداری و پرورش عروس هلندی مشغوله ? سمیرا عزیزی یک طراح سایت و نویسنده تولید محتوا از این جهت به تیم حرفه ای پردونه پیوسته تا بتونه قدمی مثبت و تاثیر گذاری در این راه برداره...
  1. مهدی مسعودی فرد

    سلام…آخه چرا آمار اشتباه وغلط دست مخاطبین میدیداگرواقعن دامپزشک باشیدپس چطوروچگونه هست که نمیدونین خرما سرشار ازآهن است وبرای مرغ مینا سم سم سم سم سم هست آقاخانمی که این مقاله روخواندین به هیچ عنوان موادغذاهامیوهایی که آهن دارن ندین ندین وحتی ویتامین سی دارن چون ویتامین سی خودش آهن جذب میکنه…مرغ مینا حساسیت به آهن آهن آهن داره وکبدش رو ازکارمیندازه ندین ندین من دادم مینام تلف شد دامپزشک کلی سرزنش کردچرا خرما نان به مینام دادم…حتی اکثر سایتهای معتبرنوشتن نبایدانجام داد…همه برای ما دامپزشک شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --