دلیل جیغ زدن گربه ها
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

دلیل جیغ زدن گربه ها چیست؟

گربه‌‏ها، از حیوانات خانگی بسیار زیبا و پر طرفدار به شمار می‌‏آیند. اما متاسفانه نگهداری از گربه‌‏ها به عنوان یک حیوان خانگی بسیار دشوار است. در برخی از مواقع، گربه‏‌ها بنا بر دلایلی شروع به جیغ زدن می‏‌کنند. در این قسمت قصد داریم به شرح پاسخ سوال دلیل جیغ زدن گربه ها چیست، بپردازیم پس با ما همراه باشید.

دوست خوبم، می دونم نگران گربه ات هستی. خانم دکتر متخصص درمان جیغ زدن گربه ها هستند. برای درمان و پیشگیری حتما الان و سریع باهاشون مشورت کنید تا خدای نکرده مشکلی براش پیش نیاد: اینجا کلیک کنید لطفا

علت جیغ زدن گربه‏ها

در برخی از مواقع، افراد با این سوال مواجه می‌‏شوند که دلیل جیغ زدن گربه ها چیست؟ به طور کلی دلایل جیغ زدن گربه‌‏ها شامل:

۱-ترسیدن گربه

۲-نشانه‌های بروز بیماری

۳-عملکرد نادرست هورمون‌‏‌ها

می گردد. در چنین شرایطی بایستی سریعا برای درمان گربه اقدام نمایید تا بتوانید جان آن را نجات دهید.

۱-ترسیدن گربه

طبق گفته catster از دلایل رایج جیغ زدن گربه‏‌ها، می‏‌توان به ترسیدن آن‌‏ها اشاره نمود. زمانی که گربه‌‏ها از چیزی بترسند، سریعا شروع به جیغ زدن می‌‏کنند. البته ممکن است گاهی گربه شما در زمان استحمام یا خیس شدن شروع به جیغ زدن نماید؛ این امر نشان دهنده ترس زیاد گربه از آب است و نمی‌‏تواند مشکل نگران کننده‏ای باشد. جالب است بدانید که گاهی از اوقات گربه‌‏ها از شدت عصبانیت جیغ می‏زنند.

۲-نشانه های بروز بیماری

همانطور که می‏‌دانید، بیماری همراه با درد به گریبان گیر موجودات می‌‏شود. گربه‌‏ها دارای بدن بسیار حساسی هستند؛ از این رو، زمانی که آن‏ها دچار بیماری می‏‌شوند، درد بسیار زیادی را احساس می‌‏کنند و شروع به جیغ زدن می‏‌نمایند. در چنین مواقعی، گربه در برابر نوازش صاحب خود مقاومت می‏‌کند. در چنین شرایطی باید برای نجات جان گربه، سریعا برای درمان آن اقدام نمایید.

۳-عملکرد نادرست هورمون ها

زمانی که سن گربه زیاد می‏‌شود، عملکرد هورمون‏‌های موجود در بدن آن مختل می‏‌گردد. در چنین مواقعی گربه‏‌ها نیاز به یک گربه دیگر برای جفتگیری دارند و مدام جیغ می‏زنند. در چنین مواقعی می‌‏توانید با عقیم سازی گربه، این مشکل را برطرف سازید اما پیشنهاد می‏‌شود این مسئله را با خرید یک گربه با جنس مخالف رفع کنید.

چگونه می‏توان مشکل جیغ زدن گربه را از بین برد؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌‏آید، این است که چگونه می‌‏توان مشکل جیغ زدن گربه را از بین برد؟ اگر مشاهده نمودید که گربه ملوس شما مدام در حال جیغ کشیدن است، بایستی سریعا مشکل را با دامپزشک آنلاین گربه مطرح کنید تا پزشک متخصص راهکارهای رفع این مشکل را ارائه دهد.

سخن پایانی

همانطور که در بخش‏‌های قبل ذکر شد، جیغ کشیدن گربه می‏‌تواند نشانه بروز بیماری در بدن آن باشد. از این رو، اگر مشاهده نمودید که گربه شما بیش از حد مجاز جیغ می‏‌کشد، بایستی سریعا با دامپزشک آنلاین ارتباط برقرار کنید تا بتوانید جان گربه ملوس خود را نجات دهید.

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سامان خدادوست

سامان خدادوست یک شعار دارد: زندگی کن و به طبیعت و حیوانات عشق بورز... من عاشق پت ها مخصوصا پرنده ها هستم. پرنده مورد علاقه من مرغ عشق و بعد ملنگو است. به پرنده های خودتون مهربانی کنید و کاری کنید احساس شادی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --