game-Psittacus
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

چگونه با کاسکو بازی کنیم؟

کاسکو پرنده بسیار باهوش و حساسی است. این طوطی به خاطر هوش سرشاری که دارد نیاز به محرک های ذهنی زیادی دارد. بریم که بهتون مختصرا بگیم که چگونه با کاسکو بازی کنیم؟

نحوه بازی با طوطی کاسکو – چگونه با کاسکو بازی کنیم؟

  • توپی کاغذی بزرگ تر از من منقار کاسکو خود انتخاب کنید. توپ را در کف دست خود گذاشته و از او بخواهید توپ را بردارد. سپس از او فاصله بگیرید و از او بخواهید نزد شما بیاید. برای این کار می توانید از غذاهای تشویقی هم استفاده کنید.
  • ۳ تا صدف و یا ۳ تا لیوان کاغذ روبروی کاسکوی دم قرمز خود قرار بدهید و زیر یکی از آن ها غذای تشویقی قرار بدهید. لیوان ها را جابه جا کنید و از او بخواهید که بگوید غذای تشویقیش درکدام لیوان قرار گرفته است.
  • روبروی کاسکوی دم خاکستری خود بنشینید و حوله ای روی سر خود بیاندازید. طوطی آفریقایی شیطون شما حتما می آید و سرکی زیر حوله به شما می اندازد. حتی می توانید زیر حوله با او قایم باشک هم بازی کنید.

game-for-Psittacus

  • مانند تصویر بالا می توانید از بازهای فکری و جورچین ها برای سرگرمی او نهایت استفاده را ببرید.

منابع گروه تحقیقات پردونه:  northernparrotsalexfoundation

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سمیرا عزیزی

سمیرا عاشق طبیعت و حیوانات اگر دست خودش باشه یک باغ وحش برای خودش درست میکنه اما فعلا در حد توانش به نگهداری و پرورش عروس هلندی مشغوله ? سمیرا عزیزی یک طراح سایت و نویسنده تولید محتوا از این جهت به تیم حرفه ای پردونه پیوسته تا بتونه قدمی مثبت و تاثیر گذاری در این راه برداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --