Leopard-parrot-learning-age
دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

بهترین سن برای یادگیری طوطی ملنگو

اگر تصمیم به خریداری طوطی ملنگو دارید و نمی دانید بهترین سن برای یادگیری طوطی ملنگو چه زمانی است؟ ما به شما در این مقاله بهترین زمان را خواهیم گفت اما علاوه بر سن باید به اصالت و رنگ چشم طوطی ملنگو خود هم توجه کنید.

بهترین سن برای یادگیری طوطی ملنگو

بهترین زمان برای یادگیری طوطی ملنگو ۳ ماهگی تا ۶ ماهگی است. در این تایم طوطی ملنگو شما قدرت یادگیری بیشتری دارد و می تواند کلمات بیشتری را در حافظه اش نگه دارد.

در ابتدای یادگیری صدای ضعیف و آرامی از طوطی ملنگو شما شنیده می شود. در این زمان به سختی توسط شما قابل تشخیص است اما با تکرار و پشتکار به مرور صدای طوطی ملنگو شبیه صدای شما می شود.

منابع گروه تحقیقات پردونه: seaworld و pethelpful

دعوت به مشاوره آنلاین دامپزشکی

سمیرا عزیزی

سمیرا عاشق طبیعت و حیوانات اگر دست خودش باشه یک باغ وحش برای خودش درست میکنه اما فعلا در حد توانش به نگهداری و پرورش عروس هلندی مشغوله ? سمیرا عزیزی یک طراح سایت و نویسنده تولید محتوا از این جهت به تیم حرفه ای پردونه پیوسته تا بتونه قدمی مثبت و تاثیر گذاری در این راه برداره...
  1. سلام عرض ادب احترام…ببخشیدمن به ملنگودارم ۱۵روزدیگه میره تو۳ماه آموزش میدم.ولی نمیدونم چرا وقتی که ساکت خرت خرت میکنه.دهنش بازمیکنه.نفهمیدم چرااینجورمیکنه.سوال دومم اینه غذای همیشگی ملنگوچیه.مثلامثل عروس هلندی همیشه ارزن میخوره.ملنگوبایدچی بخوره.سوال سومم اینه رودستمون غذااصلانمیخوره.هرچی بهش میدیم پرتش میکنه.ولی روقفسش میخوره بازی میکنه گوش میده.سوال چهارمم.اینه اصلاتوخونه نمیچرخه همش روففسش.میمونه.میارمش توپذیزایی فوراًفرارمیکنه تواتاق میره روقفسش..ممنون میشم این سوال هاروبهم جواب بدیدباتشکر

  2. نویدبابایی

    آیا طوطی ملنگو بالغ اموزش میبینه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --